مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-04بين الملل

وبگاه یمنی| آیا ترکیه پس از سوریه و لیبی در پی دخالت در یمن است؟


یکی از رهبران «المجلس الانتقالی الجنوبی» وابسته به امارات از قصد ترکیه برای بیرون آوردن نیروهای اخوانی خود از سوریه، انتقال به یمن و زمینه سازی حزب الاصلاح برای استقرار آنها در ساحل حضرموت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صلاح بن لغبر روزنامه نگار و از رهبران المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب)، از اقدام ترکیه در انتقال شماری از جنگجویان وابسته به گروه های افراطی در سوریه حضرموت در شرق یمن در سایه تدارکات اخوانی ها برای استقرار آنها در الساحل که سنگر گروه های وابسته به امارات است، خبر داد.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی ، بن لغبر می نویسد: صلاح باتیس رییس شاخه حزب اخوانی الاصلاح در حضرموت چند روز پیش، از ترکیه بازگشته و نشستی فوق العاده با فرماندهان نظامی منطقه اول، وابسته به علی محسن که در فلات نفتی وادی و صحرای حضرموت مستقر است، برگزار کرده و از آنها خواسته تا امنیت لازم  را برای رسیدن این تروریست ها به فرودگاه سیئون و انتقال به پایگاه های نظامیشان فراهم سازند.

وی در ادامه ادعا می کند که تحرکات باتیس با دستور مکتوب عبدربه منصور هادی به فرج البحسنی  استاندار حضرموت همزمان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه یمنی| آیا ترکیه پس از سوریه و لیبی در پی دخالت در یمن است؟

وبگاه یمنی| آیا ترکیه پس از سوریه و لیبی در پی دخالت در یمن است؟